Nanbrød

Ny dag, nye muligheter, og idag forsøkte jeg meg på nanbrød! I følge min bakeglade datter, var det ingen sak, og de ville smake fortreffelig. Vel, de smakte egentlig ikke så verst, men så mer ut som store fiskekaker enn nanbrød. (Dette mente min «samboer» Terese, etter et bekymret blikk på det ferdige resultatet.) Men…vi spiste alle sammen, og mette ble vi!

Igjen etter gode råd fra datter, penslet jeg brødene med smeltet smør, blandet med hakket hvitløk og koriander, før steking. Veldig gode råd den datteren min gir altså! For det ble bra!

Legg igjen en kommentar

