Nytt handlenett

Man skal vel egentlig huske å blogge om egen kreativitet (eller kopiering av andres). Ta bilder under prosessen, og selvsagt et flott bilde av det ferdige produkt. Tja, glemmer ofte å ta bilder, glemmer oftere å blogge. Men! Nå husket jeg å ta noen få bilder. Jeg fant dette nettet på Riley Blake Designs Blog, og måtte bare sy! Med en gang! Der og da!

Jeg har hatt Wuthering Heights (fra Moda) liggende i årevis, og faktisk brukt det til både det ene og det andre. Det var det første stoffet jeg bestilte fra USA, og er fortsatt like glad i det. Akkurat dette mønsteret har jeg ventet lenge på å bruke til noe jeg virkelig kunne tenke meg. Ganske fornøyd med resultatet, og gjort på en kjapp ettermiddag.

Wuthering Heights

Nydelig liten detalj for meg…

 

Ferdig!

Legg igjen en kommentar

