Mer impuls søm

Måtte bare sy denne lille vesken jeg altså. Passer til det nye nettet mitt, så da så!  Framgangsmåten fant jeg hos Pink Penguin, den dama kan virkelig forklare! Planlegger allerede nye eventyr fra sidene hennes.

Altmuligpung

Tror bestemt det er noe uklart på kamera linsen min, sånn kan det gå når man lar alle og enhver låne det. I alle fall når alle og enhver er mellom 1 og 3 år.

Whatever…her er noen flere bilder tatt under prosessen:

Se! De passer sammen som hånd i hanske!

Utrolig morsomt å sy når man er skikkelig inspirert. Jeg er meget takknemlig til disse flinke menneskene ,som ikke bare kommer på ny design, men også tar seg tid og ork til å la andre ikke fullt så flinke mennesker forstå, og faktisk klare å ende opp med nogenlunde brukbare «produkter». Oj, det ble en lang setning…

Stapper inn et bilde av travel tag’ene jeg lagde til Terese. Virker som om denne blog greia blir mer og mer dokumentasjon av hva jeg tuller bort tida til. Hm…

Husker ikke lenger hvor jeg fant opprinnelig inspirasjon til disse, men det spiller nok ingen rolle. De likner ikke mye på orginalverket uansett. Det er det som er som morsomt med søm og slikt annet håndtverk. Man utvikler før eller senere sine egen idéer, og setter sitt eget preg på saker og ting!

Legg igjen en kommentar

