Karianne

Lørdag 22. september 2012 ble jeg grandtante. Jeg visste ikke helt hvordan det ville føles. Det jeg visste var at mine barnebarn har verdens beste grandtante, og grandonkel også for den saks skyld…

Nå når det er over, kan jeg skrive under på at det føles fantastisk! Det viste seg å bli en tøff opplevelse for både mamma’n og pappa’n, og det kan ikke ha vært helt lett for den lille prinsessen heller. Ikke rart denne gamle tanta ikke fikk sove, og at tårene rant både sent og tidlig. Tror jeg kalte den stakkars farmora for mormor et par ganger også, men det blir jeg vel tilgitt?

Men nå er hun er, og hun er det nydeligste lille mirakel. Jada, jeg vet at alle er mirakler, men det er så rart å tenke på at Lillegutten min er blitt pappa. Synes ikke det er lenge siden jeg holdt ham i armene for første gang, med skrubbsår på nesa og det hele.

Nå gleder jeg meg skrekkelig til å komme hjem å hilse på henne, lille skjønne Karianne!

 

Prinsesse Karianne!

Legg igjen en kommentar

