Siste kvelden

Så har siste kvelden i England kommet, og i morgen bærer det hjem til Norge. Jeg er trist, fordi det har vært en fantastisk tid, og jeg har så mange minner at det nesten renner over! Jeg er glad, fordi jeg savner de skjønne, skjønne barnebarna mine, og pusekattene, også Bonogutten min. (Også Lisabethen og jada, sønner også, datter’n har jeg jo allerede hatt et gjevt gjensyn med. Glemte jeg svigerbarn?). I morgen blir det kyss og kos og kjærlighet i strie strømmer. Stakkars unger, stakkars bikkje. Kattene flykter vel over alle hauger.

Siste helgen tilbragt i London, har vært superduper. Line, Terese og jeg har stappet så mye inn i noen få dager, at det er helt utrolig. Vi har selvsagt shoppet som gale (ok, litt overdrevet, men ikke langt unna at vi droppet altså), vi har vært på tur med en skikkelig spøkelsesbuss, og vi har drukket Afternoon Tea på Kingsway Hall Hotel. Gjett om vi ble stappmette? Merkelig egentlig, det ser så lite ut når de kommer med dette søte fatet med sandwicher og kaker, og likevel er man plutselig så mett at man føler man kan trille heller enn gå ut av området.

Afternoon Tea

Vi har fått med oss X Factor Uk to dager på rad, nydt med potetgull og zero (og rødvin). I alle fall i kveld, i går var vi ganske uten nytelsesmidler, men det gikk bra det også.

Uansett, i morgen det slutt på Englandseventyret mitt, og hverdagen venter på halvgamle Anna. Det blir vel bra det også tenker jeg….

Pizza på Camden

The Ghost Bus

Legg igjen en kommentar

