The SewCanShe Crazy Quilt Block Sewalong!

Etter forrige “sewalongen”, som skaffet meg nye puter og nye løpere i stua, skjønner jeg at her er det bare å sette igang. Kjempegøy!  Her er bloggen hvor mangt kan inspirere: Sew Can She.

Denne gangen skal man bruke alle rester, og sette sammen gale blokker (fritt oversatt)… Jeg var litt i tvil om hva i alle verdens dager man kunne lage av sånne gale blokker, men nå vet jeg! Ikke blir det store greiene, burde sikkert satset på en lapquilt eller kanskje et babyteppe, men det blir neste gang. Nå skal det bli noe annet rart.

SAM_3390

Jeg er ferdig med teppet til min kjære svigerdatters mormor, og det ble ganske fint, om jeg skal si det selv. Ikke noe er perfekt, i alle fall ikke i mine øyne, men fargene gjorde seg så godt sammen. Hadde ingen anelse om at gult og rosa kunne bli så nydelig.

Mesteparten av stoffene jeg har brukt kommer fra Penelope, Lakehouse Dry Goods (Holly Holderman). Resten er ja, resten er rester…Hm…glemte å ta bilde av baksiden, ja ja, den er grønn.

SAM_3379.jpg

SAM_3381.jpg

SAM_3385.jpg

Legg igjen en kommentar

