Påske

Ha, ha vi er de skumle, sultne påskeharene!

Ha, ha vi er de skumle, sultne påskeharene!

Ja, jeg vet, påsken har kommet og gått for lenge, lenge siden. Nå har det seg sånn, at jeg alldeles ikke følte for å skrive et eneste ord om noe som helst på den tiden. Derfor forteller jeg nå at i år ble det ingen påskeegg på barnebarn, men en nusselig påskeharekurv til Elise, og skumlemorsohermme påskeharer på gutta.

Kurven fant jeg inspirasjon til her. Harene her.

Det er bare så morosamt hva man kan snappe opp av idéer på dette nå så berømte “nettet”! Problemet er bare hva man skal finne på til neste år? Kan ikke bare gå tilbake til vanlige påskeegg heller.

Håper noen der ute har mer fantasi enn meg, og at mormorfarmor kan hygge seg med påskeforberedelser når den tid kommer.

En søt liten påskehare full av litt av hvert.

En søt liten påskehare full av litt av hvert.

Legg igjen en kommentar

