Kenya!

20140216_172027

Det siste tilskuddet til familien er vel det jeg egentlig burde skrive om, så det gjør jeg nå.

Kenya er født 20. desember 2013 (kanskje ikke, men siden ikke noen vet helt sikkert er vel dette en like grei dato som noen?), hun er en nydelig, mørk brun labrador blanding, som i skrivende stund nekter å tisse utendørs. Det vet jeg godt, siden jeg er «dagmamma» for gullet mens mamma og pappa er på jobb. Vi er ute etter mat, etter lek og etter søvn, men det er så mye annet å være opptatt av ute, tissing er ikke inkludert. Det er pinner å tygge på, lyder av både det ene og det andre å lytte til, Bono å forfølge og uante andre distraksjoner.  Veldig søt når hun setter seg på kjøkkengulvet og tisser, kikker på meg helt forundret når jeg ikke synes det er en god idé. Søta!

Kenya og Bono er allerede bestevenner, og Bono har endelig fått en liten venn som vil leke like mye som ham. Mer faktisk, det hender (og det skulle man aldri trodd), at han rusler til kroken sin, og legger seg utmattet ned for litt hvile. Herlig! Jeg har en Bono som ikke hele tida følger meg med øynene, og vil på tur, tur og atter tur! Nå må bare lille snuppa snart få hilst på sin kusine Maika også…

20140227_143845

Slapper av

Koser meg!

Koser meg!

Sjekker ut FB

Sjekker ut FB

Onkel Bono og jeg i farta!

Onkel Bono og jeg i farta!

Første pinne

Første pinne

Legg igjen en kommentar

