Påskeharene kommer!

Dette er det jeg har gjort i dag. Jeg har lett land og strand (pinterest) rundt etter noe å lage til ungene til påske, og jammen meg fant jeg til slutt noen fine krabater!
Hun her er helt sikkert en prinsessepåskehare, og har nok veldig lyst til å bo hos en annen liten prinsesse.
Tviler på om guttene blir glade for prinsesser, så må nok se om det finnes noen skumle påskeharer bak en busk et sted. Vi får se…

Hvordan jeg skulle trylle fram en liten harepus, ja det lærte jeg fra Twins’ Knitting Patterns MiniShop.

image

Legg igjen en kommentar

