Nålebrett

Elller nålebok? Hva det enn heter så har jeg fått dilla…
Jeg liker smått og søtt, og jeg liker sånt som faktisk er praktisk å ha, som kan brukes. Etter min mening trenger absolutt alle et nusselig sted å oppbevare nålene sine. Har man ikke nåler, så får man rett og slett skaffe seg noen.
Jeg har en annen dille også, et ganske nytt sy og quilteblad. Engelsk sådann. Jeg bare må ha det. Det går opptil uker fra bestilling til ankomst,  men jeg kikker like optimistisk i postkassa hver dag.  Når det endelig ligger der, uvitende om hvilken lykke det skal gi denne halvgale sydamen, ja da er dagen full av sol og varme. Da kan regne flomme, snøen lave ned eller vinden skremme vettet av meg. Lykken er for det øyeblikket ugjennomtrengelig!
Til saken! I forrige etterlengtede nummer fantes der et lite «kit», og her er det ferdig laget med dyp og inderlig kjærlighet.  En nålebok!

image

image

Det skal gis noen, med samme type kjærlighet. ..
Man har tråklet sammen et annet også, på frihånd kan man si ( eller heter det egentlig det?). Dette skal noen andre få, og håpet er at noen blir glad!
image

image

image

image

Legg igjen en kommentar

