Mandag etter Palmesøndag

Egentlig burde jeg vel skrive side opp og side ned om Barcelona først, men det vil komme etterhvert! Nå påske…

Denne dagen hadde Bono og jeg en veldig hyggelig (og lang) tur rundt Asdalvann. Vi fant endelig den “gamle” veien gjennom skogen; fra bensinstasjonen, under veien og opp gjennom det ganske nyhogde feltet til høyre. Skjønner?

Uansett så har vi ikke ruslet denne veien på lenge, har liksom vært for lat til å finne fram. Nå lot jeg Bono ta ledelsen, og det gikk finfint! Han er kanskje ikke verdens mest lydige hund, men stifinner, det er han…

Til alle som i disse dager er så inderlig opptatt av riktig føde og massevis av trening, kan jeg fortelle at turen kom på 10 km og 13791 skritt!  Beklageligvis inkluderer dette opplegget ikke lavkarbo, eller noen form for styrketrening, men frisk luft og vakker natur følger med i store mengder! Gratis!

Bilder sier mer enn ord:

One thought on “Mandag etter Palmesøndag

  1. Tilbaketråkk: Hvor er vi egentlig? | Min rosa verden...yeah right...

Legg igjen en kommentar

