Snart jul…eller ikke?

Min første julegave er ferdig pakket! Hurra! Jeg er tidlig ute!

Gaven(e) er hjemmelaget, og siste delen ble ferdig i dag. Det tar jammen alltid lenger tid enn en tror å «slenge» sammen noe brukbart. Med meg tror jeg tanke/planleggingsprosessen tar lengst tid. Jeg har bestemt meg for å være litt kjappere med avgjørelser, ikke bruke timevis på hvilke stoffer som går best sammen, hvilke blonde kan brukes her o.s.v. Nei, fra nå av er det målrettet og raskt som gjelder! And good luck with that…

Mulig disse er de siste "coasters" noen gang heklet av meg...litt lei nå...

«Coasters»

Oppskrift på disse kjekke, lettlagede glassunderlagene har jeg funnet her: Ombre coasters. Jeg laget åtte denne gangen (har heklet noen før ja…), og tror det blir en stund til neste gang. Puh…

Så et nytt, lite sy etui. Mm…det blir feil vel? Er ikke akkurat noe etui? Dette har jeg diskutert med meg selv før. Lure på hva jeg kom fram til den gangen?

20141015_165556

I gang!

Morsomst å putte inn masse gøy!

Morsomst å putte inn masse gøy! Vel noe gøy…

Litt mer gøy.

Litt mer gøy.

Og ennå mer gøy.

Og ennå mer gøy.

Klappet og klart!

Klappet og klart!

Jeg trenger nytt skjærebrett…

Jepp, det gjør jeg…

 

Legg igjen en kommentar

