Nytt år

Ingen original tittel går jeg ut fra, men det er da sant?

Julen er over og takk for det. Deilig at alt i dag er ryddet bort, og huset er fritt for rødt igjen. Synes jeg. I år.

Årets jul i bilder...

Årets jul i bilder…

Årets første tur, med medbragt mat og drikke, er gjennomført. Deilig vær i varme klær. Hunder og barn hadde det fint, og det hadde de voksne også.

En god start på 2015

En god start på 2015

Snart ferdig!

Snart ferdig!

20150104_144703

Blir det noe på meg tro?

Eller meg?

Eller meg?

Noen koser seg...

Noen koser seg…

Godt noen er like glad i pinner, som i pølser...

Godt noen er like glad i pinner, som i pølser…

The end...

The end…

Også noen bilder til minne om 2014:

Nye Marius gensere!

Nye Marius gensere!

Prinsessen og Olaf

Prinsessen og Olaf

Legg igjen en kommentar

