Rolig uke

Det har vært en rolig uke, med en total latskap fra min side. Når skal energien skylle over meg som en bølge fra det store hav? Jeg venter!

Jeg har heklet en lue, jeg trengte en ny. Resultatet ble som forventet, så fornøyd som bare det. Linken til oppskriften har jeg ikke, kan simpelthen ikke finne den (oppskriften altså) igjen. Her er lua:

20150108_155830

Litt merkelig farge, men pytt, pytt…bedre i virkeligheten…

Så har man bestemt seg for å lese en hel del framover. Første bok ut ble «Practically Perfect» av Katie Pforde. Hva skal man si? Tror nok bestemt det er en ok bok, men selv føler jeg at historien gjentar seg…og gjentar seg, så de siste kapittler ble lest rimelig kjapt. Enden var liksom spikret fast fra ganske tidlig i boka. Mulig det er alderen? Min altså…

Neste bok på lista er så langt mye mer leseverdig, og kan så langt anbefales. «Playing with the Grown-ups» er skrevet av Sophie Dahl, og den unge dame kan som sin bestefar Roald skrive ganske så bra. Vi får se om denne gamle, kritiske dama er like imponert når boka er lest fra perm til perm.

I går var det planleggingsdager både her og der, noe som resulterte i besøk av ymse slag. Riktig hyggelig!

Noah's kunstige smil!

Noah’s kunstige smil!

Elises første møte med Mario og en Wii kontroll.

Elises første møte med Mario og en Wii kontroll.

Bono og jeg har hatt noen fine turer, dette er fra en av dem:

Mamma's gutt...

Mamma’s gutt…

Berre vakkert!

Berre vakkert!

Legg igjen en kommentar

