Just another Saturday

Jeg har jo lovet meg selv å skrive noen ord hver dag, i alle fall i en periode. Det er ikke alltid like enkelt…

I dag for eksempel. Turen vår var ganske vanlig, bare en passe liten rundtur i nærheten. Skogen var kjølig og himmelen hang grå og sprekkferdig av regndråper over oss. Bono var ikke på sitt beste humør, tror han savner Kenya nå. Likevel var det en god tur, skogen er vakker i all slags vær. Dog var det noen som hang mer med hodet enn andre:

Rosaveis som venter på sola...

Rosaveis som venter på sola…

Senere på dagen fikk mormor være med på konsert for å høre Noah spille sammen med resten av korpset. De hadde øvet seg hele dagen, vært på seminar! Utrolig flinke var de, mormor hadde som vanlig tårer i øynene og klump i halsen. Tenk at mormors gutt skal gå i tog og spille på 17.mai. Han fikk medalje i dag også, for å ha spilt i ett år.

Etter konserten fikk vi kaker, saft og kaffe. Mange flinke mennesker som tar var på ungene våre, og ordner så fint!

Konsentrasjon...

Konsentrasjon…

Jeg må ikke glemme å få med at jeg så Casablanca i formiddag. Tidenes vakreste kjærlighetsfilm, synes jeg… Ingrid Bergmans skjønnhet kan bergta de fleste, og Humphrey Bogarts alvorlige blikk smelter hjerter den dag i dag. For ikke å snakke om musikken! Vil noen ha meg til å gråte, er det bare å spille «As time goes by«!

Here's looking at you kid...

Here’s looking at you kid…

One thought on “Just another Saturday

Legg igjen en kommentar

