Rusletur

Tror både Bono og jeg trengte en rolig dag, dermed valgte vi nedre vei i dag, og ruslet… Det var kaldt og det endte med regnhagl eller omvendt, så ingen av oss synes det gjorde noe å dra tilbake til hjemmets lune ro.

Rusling på nedre vei...

Rusling på nedre vei…

Skjønne Maika skal være hos oss noen dager. Den jenta er selskapssyk så det holder. Aller helst vil hun ligge med hodet i fanget mitt hele tida, ligge på sin egen sofa ser hun ingen mening i. Hun synes det er så mye bedre å være sammen…tett sammen…

Maika

Maika

I dag har jeg også kjøpt meg verdens minste gressklipper, i alle fall kan det ikke være langt unna! Den er blå og kjempesøt, og den passer perfekt til meg. Jeg klarte å sette den sammen helt selv (bortsett fra et par skruer), og den virket akkurat som den skulle. Jeg kaller den «Lille Blå»…

Lille Blå usammensatt

Lille Blå usammensatt

Sist men ikke minst har man laget seg dagens smoothie. Man har nemlig fått en smule dilla på denne sunne, fargerike drikken (eller hva en nå skal kalle det) i det siste. Yoghurt, masse blåbær, jordbær og litt banan i dag. Smakte herlig, og jeg føler meg utrolig sunn for øyeblikket!

Smoothie de luxe

Smoothie de luxe

Legg igjen en kommentar

