Lille Rosin genser

Endelig er da begge genserene til guttene ferdige. Bono genseren til Noah var ferdig i vinter (eller der omkring), og nå er Lille Rosin genseren til Marley tatt i bruk også. Mormor’n truet de søte små til å posere for fotografen, det vil si den samme mormor’n.

Med disse svært så brukbare gensere vil jeg herved slå et slag for «billig» garn. Garnet jeg har brukt er fra Europris, og det har fungert kjempebra. Godt å strikke med, og det virker som plaggene kan brukes flittig også. Jeg mener, uten å falle fra  hverandre sånn med det første. Helt sikkert supert med alt fantastisk garn som kjøpes inn for masse penger, greia er bare at alle ikke har råd til bunt på bunt med dyrt garn i lengden.  Med andre ord; jeg har ikke råd til dyrt garn hele tida! Skal jeg strikke, og det skal jeg jo, så må jeg finne alternativer. Denne gangen superwash ullgarn fra Europris. Husker ikke hva det heter, men det er bilde av sauer på etiketten. Det holder vel?

 

Legg igjen en kommentar